onsdag 28. oktober 2009

Google SketchUp : ))

Har de siste dagene prøvd oss på å lage stoler i Google SketchUp. Maren har blitt PRO(!), men jeg er litt sta og vil prøve selv. Det er litt dumt, men men. Skal prøve å være litt mer tolmodig nå, å se på videoen samtidig som jeg prøver meg. Har ett lite ønske om å bli god på PCen når det gjelder disse programmene, og øvelse gjør mester... håper jeg!





Er litt gøy å se hvordan man kan lage en stol så "enkelt"! Blir kjempemorro når vi blir litt bedre og finner ut hva alle iconene kan brukes til, og hva fantasien klarer å finne på å lage. Programmet kan vi jo bruke hvis vi vil designe noe helt spesielt i en senere oppgave, en spesiell benk, bord, stol, hyller eller annet som man ikke finner i butikker, kataloger, på internett også videre.

Her er den videoen vi brukte for å lære oss å lage stolene : ))



Gleder meg te jul jeg gutta! : D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar